網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月12日 星期一

【星級煮意】陳嘉桓煮牛仔骨有一手 __,陳嘉桓,

正呀!東網巨星全新節目《星級煮意~鍾菜.鍾廚》,繼陶大宇一味「豉汁豆卜蒸排骨」後,今次由打得之人陳嘉桓(Rose)大顯身手,示範快靚正嘅「洋葱牛仔骨」 ...


正呀!

東網巨星全新節目《星級煮意~鍾菜.鍾廚》,繼陶大宇一味「豉汁豆卜蒸排骨」後,今次由打得之人陳嘉桓(Rose)大顯身手,示範快靚正嘅「洋葱牛仔骨」。Rose話呢味「洋葱牛仔骨」煮法好簡單,醃好咗牛仔骨之後就可以煎,再煮埋個汁就可上碟,唔需要太多技巧,仲提供小秘訣:「其實煎好一邊,大概見到啲牛肉轉色,先再將佢翻轉,咁樣可以鎖住啲肉汁之餘,又唔會煎得太老。」

22年入廚經驗嘅「鍾菜.鍾廚」邦師傅就話,Rose已經煮得唔錯,不過如果想牛仔骨更惹味,可以參考佢提供嘅方法,相信提升肉味。

場地提供:鍾廚 銅鑼灣時代廣場1201舖


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!