網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月12日 星期一

女神徵男友!簡淑兒心急拍拖啱Feel就得 __,女神,簡淑兒,

Jessica對腰果眼真係電力十足。宅男女神簡淑兒(Jessica)擁有一雙電力十足的腰果眼,近年歌視兩棲發展,在電視劇《愛.回家》及《迷》獲得不少注 ...


Jessica對腰果眼真係電力十足。

宅男女神簡淑兒(Jessica)擁有一雙電力十足的腰果眼,近年歌視兩棲發展,在電視劇《愛.回家》及《迷》獲得不少注目,同時她又是組合少女標本成員,經常出騷唱歌,吸引大批男Fans支持,最近Jessica首度推出單飛歌曲《我不是女神》,顧名思義,她想透過歌曲表達自己真實一面,Jessica說:「今次再同伍樂城班底合作,我同佢哋傾過,份歌詞好似為我度身訂造咁,有一句『我是平凡人未恨滿分』,我唔係100分女仔,都唔要100分愛情,只想搵個簡單男仔同我『英勇下去走下餘生』,呢啲都係我自己真實諗法!我覺得做女神拍拖係艱難啲,呢啲唔係我最想要嘅注目,即係1,000個Like都唔及身邊人講一句好靚!(呢一年有冇人追?)冇呀!首歌係幻想咋,最近都比較Dry,以前覺得工作至上,到慢慢工作有進步,就希望感情上遇到適合男仔,都想拍拖嘅!」Jessica笑言要透過訪問「徵男友」,問到擇偶條件,她表示以前喜歡高大及溫柔男士,但現在最重要是啱Feel:「Set好一啲條件,到你遇到啱嘅人嗰陣都唔會理,如果問我比較Buy邊Type,我覺得當男士對我溫柔,我就好易心軟,有啲男士平日好硬朗,但只係對我好溫柔,我就溶晒!」

女神稱號變壓力

講到去年突然升呢被封女神,Jessica表示壓力倍增,自覺愧不敢當:「畀人讚當然係好事,但我唔係女神,感覺好重,我擔當唔起呢兩個字,開頭係有啲抗拒,感覺依家女神呢個字都幾濫用,我心目中女神係周慧敏、邱淑貞,我絕對未去到咁嘅程度。(你覺得女神要有咩元素?)一出嚟就艷壓全場,女仔見到都覺得靚,同埋有獨特氣質!我嘅性格一啲都唔女神,比較男仔頭、爽直、咩都講,唔係咁顧形象,我鍾意打Wargame、揸電單車,呢啲都唔係咁女神,我做嘢時會打扮得靚,其實平日係唔化妝,會着瀨屎褲、T恤。」

同品牌Crossover做善事

為配合新歌,Jessica與時裝品牌大玩Crossover,她親自設計T恤及袋上的Logo,所得收入更會捐予慈善機構,幫助患重病小朋友追尋夢想,女神果然有愛心!講到設計構思,她說:「我首歌旋律比較簡單,所以都用簡單線條,諗過直接寫中文歌名,但唔夠特別,直譯英文I am not a goddess,又好少人咁講,於是用咗呢句the girl next door,亦都係形容緊自己,我唔係高高在上女神,只係普通女仔。(本身擅長畫畫?)大學有副修美術,但好耐冇畫,都諗咗一晚,至於個自畫像就係卡通版,特登冇畫對眼,啲人話我腰果電眼,希望大家唔止係鍾意我對眼。」

場地:OVER LAB

髮型:Daniel@salonamarone

服裝:SPARK ONLINE SHOP


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!