網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月12日 星期一

盼父女檔開騷 __,

盼父女檔開騷

盼父女檔開騷事過境遷,Janice和Jill現時不會再怪父親,反而想讓已退休的父親生活得更舒適,更想帶父親去旅行,Janice說:「如果再去旅行會帶爸 ...


事過境遷,Janice和Jill現時不會再怪父親,反而想讓已退休的父親生活得更舒適,更想帶父親去旅行,Janice說:「如果再去旅行會帶爸爸去以色列,因為當地好多聖殿,係耶穌行過嘅地方,想帶爸爸去睇吓。」Jill就提議去非洲,帶爸爸睇獅子。似乎Janice較熟悉爸爸的喜好,二選一下,Joey爸揀去以色列!

問到會否再婚,Joey爸答:「no more!」Janice就笑言:「其實佢女朋友好錫佢,但佢冇諗住再婚,我自己都開心爸爸搵到一個好錫佢嘅人。」Joey爸則希望兩姊妹快些嫁人,笑謂:「希望你哋遇到好好嘅對象。」由於Joey爸是結他好手,兩姊妹最期待有一天能和爸爸同台演出,Janice更謂希望下年開演唱會時能實現!


鍾意就快D Share啦!