網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月12日 星期一

【係真愛】蘇麗珊獲小鮮肉錫錫面都紅晒 __,蘇麗珊,

認唔認得呢位「小鮮肉」係邊個呢?就係《全職媽媽放大假》嘅峰峰喇!藝人蘇麗珊之前喺ViuTV節目《全職媽媽放大假》做保母照顧兩姊妹周蕎同周懿,估唔到節目 ...


認唔認得呢位「小鮮肉」係邊個呢?就係《全職媽媽放大假》嘅峰峰喇!

藝人蘇麗珊之前喺ViuTV節目《全職媽媽放大假》做保母照顧兩姊妹周蕎同周懿,估唔到節目完咗之後佢同一班小朋友感情都好好!呢日節目入面嘅媽媽們同埋小朋友就搞咗Party,蘇麗珊都有份出席,除咗同之前佢照顧嘅兩姊妹合照外,蘇麗珊同其他小朋友都玩得好埋,仲話化身「波波運送員」,負責喺波波池運啲波波畀小朋友!

仲有令蘇麗珊最窩心嘅係,有「小鮮肉」峰峰保鏢保護佢,免得佢畀波掟中,令佢開心到同峰峰頭貼頭合照外,峰峰仲錫咗佢一啖,令到蘇麗珊話冧到面都紅埋:「好掛住你(哋)今日係波波運送員,Qq同峰峰保護我唔俾(畀)其他小朋友用波波掟我,峰峰好熱情喔耶呀,俾(畀)佢錫咗啖真心面紅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!