網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月21日 星期四

陳展鵬榮幸同陳百祥一齊提名男角色 __,陳展鵬,展鵬,陳展,陳百祥,

陳展鵬話佢有得同陳百祥一齊提名,已經係感恩同榮幸。藝人陳展鵬出席於電視城舉行《萬千星輝頒獎典禮2017》提名名單公布記者會,展鵬今年獲提名多個獎項,包 ...


陳展鵬話佢有得同陳百祥一齊提名,已經係感恩同榮幸。


藝人陳展鵬出席於電視城舉行《萬千星輝頒獎典禮2017》提名名單公布記者會,展鵬今年獲提名多個獎項,包括「最佳男主角」、「最受歡迎電視拍檔」、「最受歡迎劇集歌曲」及「最受歡迎電視男角色」獎項,當中,男角色獎項,對手包括《賭城群英會》的陳百祥(阿叻)、《使徒行者2》的苗僑偉、袁偉豪等。

展鵬接受訪問時,他坦言:「其實上兩年提名男主角,當年係同黃秋生一齊提名,啲人成日問同影帝一齊提名,有冇信心呀?我嘅答案就係同咁有份量同攞過咁多獎嘅黃秋生提名已係榮幸,而今次其實我覺得阿叻一齊獲提名角色獎,我唔敢講睇住阿叻嘅戲成長,但阿叻嘅戲係伴住我成長,有呢啲前輩一齊提名,真係感恩同榮幸。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!