網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月21日 星期四

陳存正腎病復發 老公黃翊椎間盤突出 __,黃翊,

黃翊話太太陳存正洗血後情況好轉,只係仍未完全退水,腳跟部位嘅水腫仍然嚴重。歌手黃翊早前宣傳新歌,太太卻因腎病入院,他自言魂魄唔齊和很疲倦:「冇辦法,個 ...


黃翊話太太陳存正洗血後情況好轉,只係仍未完全退水,腳跟部位嘅水腫仍然嚴重。


歌手黃翊早前宣傳新歌,太太卻因腎病入院,他自言魂魄唔齊和很疲倦:「冇辦法,個天要考驗我都要接受。」他接受東網訪問時表示太太洗血後情況好轉,只是到現在仍未完全退水,腳跟部位的水腫仍然嚴重,之後亦有進出醫院,但已由港島區轉到大埔的醫院:「知道要洗腎,初頭諗住仲有得救,但唔得就惟有接受。依家學緊點用同消毒,申請緊租部機擺屋企。多謝大家好有心,我太太依家OK,我啱啱先同佢行完街。」他指除了使用洗腎機,亦可以每日孭住兩公升水,插喉在身上就可以四處走動,但他的太太身體比較虛弱,孭兩公升水很辛苦,所以決定每晚洗腎十個鐘。

椎間盤突出

問到兒子是否知情?黃翊指兒子知情,但不明白事件的嚴重性:「佢得十二歲,又見到媽咪可以走嚟走去,只係冇氣冇力咁。佢都好錫媽咪,成日都會攬住媽咪。」至於黃翊數月前椎間盤突出,他自言不小心,幸好現已康復不少:「當時好棘手,佢影響到我錄音都錄唔到,我一集中唱歌,隻手就好似觸電咁,痹到我瞓覺都瞓唔到,要半坐咁瞓,個幾星期都係咁。」他透露看了跌打和脊醫都不行,結果進了私家醫院檢查和做物理治療:「物理治療都唔係好有效,但拉頸就好有用,買咗拉頸嘅用品,類似吹氣頸枕,令我頸部冇咁壓迫。每日用半個鐘,依家已經好咗八成,打算再去打波。但其實我呢啲唔算乜嘢,最重要我太太冇事。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!