網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月21日 星期四

唔係得個樣!高Ling把口冇得輸 __,高Ling,高海寧,

好正!講到高海寧(高Ling),一定會諗起佢出名弗到爆,係一代咪神!其實近年佢喺劇集嘅表演都非常出色,令觀眾眼前一亮,不過除咗演技方面,其實高Ling ...


好正!


講到高海寧(高Ling),一定會諗起佢出名弗到爆,係一代咪神!其實近年佢喺劇集嘅表演都非常出色,令觀眾眼前一亮,不過除咗演技方面,其實高Ling嘅口才一樣了得,仲好有潛質做主持添!

TVB Stars Channel就上載咗一段高Ling參選2008年度香港小姐競選決賽問答環節嘅短片,當時高Ling得21歲,個樣依家都冇咩變,係嗰時個樣青澀啲!去到其中一個問答環節,當司儀陳百祥問佢以前古代就用銅幣,依家就可用卡畀錢,覺得分別點樣,高Ling對答如流,一啲食螺絲都冇,兩方面都答得非常大體,絕對表現出港姐嘅美貌與智慧並重!不過最搞笑係網民仲發現當時企喺高Ling 幫手捧住個盤嗰個係沈震軒,仲話佢嗰時young到不得了,仲有啲似當年嘅古天樂。

當然仲有最重要嘅三點式泳衣問答環節三點式上陣嘅高Ling,驕人身材簡直係表露無遺,之後又要同另一位佳麗梁雅琳互相辨論,題目就係「做女人難過做男人」,高Ling就代表正方,高Ling除咗提出現今女性要兼顧家庭同事業,仲提出咗一個好重要嘅point ,佢就話:「但做女人仲要負責生仔喎!」搞到對手都窒一窒,要諗吓點答,兩個唇槍舌劍,真係睇到不知幾精彩,連司儀曾志偉同陳百祥都激like,大批網民都大讚高Ling口才非常出色,表現淡定,仲話女人有苦自己知,女人唔易做呀!亦有人話既然高Ling提出生仔咁重要嘅point,問佢幾時實行!

網民有話兒:

TTOPXX NXX:高Ling 口才了得喎!

YISSAD PPXM:高Ling 同當年都冇咩點變。

VENIXX TXX:女人有苦自己知,做女人就梗係唔容易!

KLPCCXX LIX:好期待佢有好消息宣布。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!