網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月21日 星期四

唔撐心穎攞視后 馬國明開口儲錢築愛巢 __,心穎,視后,馬國明,黃心穎,

馬國明話如果心穎攞視后就太快喇,不過就恨一齊攞獎,登台收貴啲,要買樓呀!藝人馬國明於電視城出席《萬千星輝頒獎典禮2017》公布全部獎項的提名名單活動, ...


馬國明話如果心穎攞視后就太快喇,不過就恨一齊攞獎,登台收貴啲,要買樓呀!


藝人馬國明於電視城出席《萬千星輝頒獎典禮2017》公布全部獎項的提名名單活動,入圍「最佳男主角」及「最受歡迎電視男角色」的他,早前被拍到一星期做三次Facial,他笑說:「我唔係一個星期做三次,係一個星期做一次,我係代言人呀嘛!」又笑謂替記者辛苦,因為自己生活太悶,不是去踢波就是做Facial。問到為何三星期都沒有約女友黃心穎?他表示對方忙於拍劇,自己又不會探班。

仲係了解中

講到有指他向心穎逼婚致二人分手?他說:「冇事,依然係了解中!(你逼婚?)我哋連結婚嘅話題都冇討論過呀!」

恨一齊攞獎

入圍視帝的他,直言會叫心穎投自己一票,也希望她能奪得「飛躍進步女藝員」獎,至於可會投心穎支持她攞視后?他說:「視后慢慢嚟啦,太快攞網友唔認同仲慘,要打穩根基!(想一齊攞獎?)梗係想啦,之後登台又可以收貴啲!我要儲錢買多層樓嘛!(買樓結婚?)香港地買樓隨時要儲10年8年,無論對象係邊個都要儲定先」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!