網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月8日 星期四

【被網民鬧爆】着白色喱士裙去林奕匡婚禮 Aka IG即道歉 __,林奕匡,Aka,

歌手林奕匡(Phil)同前無綫主持老婆李靄璣(Rikko)噚晚喺W酒店補擺喜酒,好多藝人都去飲贈興,其中SuperGirls成員Aka着白色lace裙 ...




歌手林奕匡(Phil)同前無綫主持老婆李靄璣(Rikko)噚晚喺W酒店補擺喜酒,好多藝人都去飲贈興,其中Super Girls成員Aka着白色lace裙到賀,企喺新郎同新娘中間合照,但係就被網友留言狂插:「着白裙去人地婚禮真係好無禮貌」、「搶人地新娘子鏡,仲要企係人地中間,仲要着白色!好唔識Do!!..」KOL King Jer 都喺社交網開PO問各路網民Aka係咪真係犯咗婚禮禁忌。

事後Aka喺ig轉貼 King Jer帖文,留言道歉:「對不起,真的不知道參加婚宴穿白色會令人有所誤會,已致電Rikko說不好意思,幸好對方也沒在意,亦叫我不用放上心,但作為公眾人物,下次到別人婚禮,會再多留意衣著。」

Aka接受《蘋果》電話訪問解釋:「我覺得好抱歉,因為阿Phil同Rikko都係我好好嘅朋友,所以我今次去婚宴,好想着得端莊啲、靚啲,因為好想尊重佢哋,同佢哋好好慶祝一下,我純粹只係諗揀條靚裙,冇諗過禮節細節問題,所以我覺得好唔好意思,今次我係好大意同疏忽,都有即刻同Rikko講唔好意思同對唔住,佢好好,佢話:『傻妹,傻』佢係完全唔care,大家開心就得,以後我會多啲留意。」

身為主人家嘅林奕匡亦喺電話表示,完全冇怪過Aka:「呢件事幾搞笑,因為我同Rikko一直都唔覺得有問題,亦都冇在意過,忙忙吓見到Aka send message畀Rikko不停道歉,o依家先睇番,係噃,佢都着咗白色,好多人留言『點解會着白色唔尊重』、『呢啲係常識嚟』,但我哋真係冇介意過,亦都冇諗過呢個係問題。」

林奕匡話最在乎Aka嚟到飲:「因為知道佢嗰日要做嘢,特登抽身過嚟扮到靚一靚,好開心佢同我哋一齊慶祝,唔覺得係有乜問題,反而見到佢咁自責,咁多人留言批評佢,我戥佢慘慘豬,希望佢冇為呢件事太過唔開心,我哋根本冇介意過,你知啦,我哋仲要係鬼仔鬼妹,都唔諗呢啲嘢嘅。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



歌手林奕匡(Phil)同前無綫主持老婆李靄璣(Rikko)噚晚喺W酒店補擺喜酒。(資料圖片)
Aka着白色裙企喺新郎同新娘中間合照,被網友留言狂插。(IG圖片)
事後Aka喺ig留言道歉。(IG圖片)
Aka接受《蘋果》電話訪問解釋:「好想着得端莊啲、靚啲,因為好想尊重佢哋。」(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!