網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月8日 星期四

【心跳回憶】歐詠怡唱出暗戀滋味 __,歐詠怡,

WingWing人氣咁高,轉型冇難度。擁有甜美笑容的模特兒歐詠怡(WingWing)去年與兩位堂姊推出寫真集,加上音響模特兒形象深得網友喜愛,在網上人 ...


WingWing人氣咁高,轉型冇難度。


擁有甜美笑容的模特兒歐詠怡(WingWing)去年與兩位堂姊推出寫真集,加上音響模特兒形象深得網友喜愛,在網上人氣高企!最近WingWing踩入樂壇,即將推出新歌《愛神箭》,以甜美聲音冧宅男,她表示曲風參考自偶像周杰倫的《告白氣球》,節奏輕快再加入少女甜美感覺。問到對唱歌是否有信心?她說:「都有,一直有學開唱歌,之前有登台,又有做運動練氣。」

新歌講述一個少女為暗戀男生悉心打扮,見到對方又心如鹿撞,WingWing直言有勾起她的心跳回憶:「相信每個女仔都有暗戀過人,我睇到歌詞都諗番起初初鍾意人嘅感覺,諗起佢好Sweet,但見到面就好緊張,想佢知自己心意,又驚佢唔接受自己。」WingWing笑言自己絕不會主動表白,怕開口後連朋友都做不到:「暗戀多數無疾而終,接受唔到畀人拒絕,冇咩把握都唔會告白。」

場地:S-Beat Party Room

鳴謝:Barry@relaxdearhk


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!