網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月8日 星期四

【淼淼點算?】吳若希下月搬回香港:同老公太恩愛要分居 __,吳若希,

吳若希話下月會搬回香港住,要同老公分居。攝影:盧妹吳若希今日喺新城接受薛家燕電台節目訪問,佢話家燕姐係恩人:「嗰時媽媽有事,我同家燕姐拍緊劇,無論生活 ...




攝影:盧妹

吳若希今日喺新城接受薛家燕電台節目訪問,佢話家燕姐係恩人:「嗰時媽媽有事,我同家燕姐拍緊劇,無論生活同心理,佢都幫我好多,所以家燕姐有咩幫忙,我都一定會做。」問吳若希何時有新歌推出?佢話:「好快有㗎喇。」

記者即笑問有新歌定有BB?吳若希話:「新歌呀,不過早排有風水師嚟我屋企睇,佢話我屋企、同仔命今年都好適合有BB,我唯有叫我老公小心啲。」佢透露囡囡淼淼會留在喺澳門居住,但下月將獨自搬回香港,又笑言同老公太恩愛要分居:「平時我哋講嘢好似唔太sweet,其實大家喺對方心裏面個位置好重要。老公遲啲喺香港都有生意,都會留多啲時間喺香港。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!