網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月8日 星期四

突然爆婚訊?周曉涵谷胸行內衣騷解畫 __,內衣,底衫褲,

周曉涵突然就爆出婚訊!台灣女神周曉涵出晒名樣靚身材正!近年更擔任內衣品牌代言人大騷美胸,令唔少宅男大飽眼福。日前佢就同屋企人去咗泰國旅行,仲未公開講過 ...


周曉涵突然就爆出婚訊!


台灣女神周曉涵出晒名樣靚身材正!近年更擔任內衣品牌代言人大騷美胸,令唔少宅男大飽眼福。日前佢就同屋企人去咗泰國旅行,仲未公開講過有男朋友嘅佢就突然甫咗一張着住綠色晚禮服嘅相,佢留言話:「不瞞你們說,其實我是來拍婚紗照的。新郎還在忙!」令唔少粉絲都好驚訝,仲不停追問新郎係邊個。

最近佢出席一個內衣騷嘅時候就為呢件事解釋,張相其實係由周媽媽操刀影嘅,而嗰件衫都只係佢買咗一直都冇機會着,所以帶埋去泰國影番張靚相啫,影婚照只係開玩笑!周曉涵仲透露周爸爸其實好唔捨得自己結婚,開聲叫阿女唔好結婚永遠陪住佢。相信粉絲個心即刻定番晒。

雖然身為內衣品牌代言人,但佢就自爆去咗泰國竟然連着三點式都尷尬:「身邊全是家人,反而害羞起來東遮西遮,但露胸行騷就很自在。」女神都係女人,果然都有怕醜嘅一面!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!