網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月9日 星期一

陳浩民親子樂 褔岡草莓之旅晒溫馨 __,陳浩民,

咁溫馨,你哋贏晒啦!有「多仔公」之稱、和太太蔣麗莎育有三女一子的男星陳浩民,為搵銀養家密密中港兩地走,他曾言單是學費每年至少要花超過28萬港元!雖然搵 ...


咁溫馨,你哋贏晒有「多仔公」之稱、和太太蔣麗莎育有三女一子的男星陳浩民,為搵銀養家密密中港兩地走,他曾言單是學費每年至少要花超過28萬港元!雖然搵 ...


咁溫馨,你哋贏晒


有「多仔公」之稱、和太太蔣麗莎育有三女一子的男星陳浩民,為搵銀養家密密中港兩地走,他曾言單是學費每年至少要花超過28萬港元!雖然搵錢緊要,但是陳浩民也非常注重親子關係,近日舉家到日本福岡旅行,又食又玩,蔣麗莎更不忘在社交網分享親子樂!

蔣麗莎上載兩位女兒Elizabeth、Isabella以及兒子Cyrus在溫室農場中採摘士多啤梨的情況,三位小朋友跟父母一樣,表情、甫士多多,包括Cyrus拿着兩顆士多啤梨來遮眼扮咸蛋超人等。蔣麗莎留言:「褔岡草莓之旅,太好玩了,超甜又多汁的口感,18度的天然香甜,留連忘返。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!