網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月9日 星期一

名人:女漢子!汪詩詩山谷玩飛索面不改容 __,汪詩詩,

做個榜樣畀小朋友睇真勇敢!「宇宙最強」甄子丹的太太汪詩詩及名模琦琦趁復活節假期到夏威夷旅行,日前齊齊在酒店泳池聽歌、曬太陽及游泳,感受當地美好天氣。除 ...


做個榜樣畀小朋友睇真勇敢!


「宇宙最強」甄子丹的太太汪詩詩及名模琦琦趁復活節假期到夏威夷旅行,日前齊齊在酒店泳池聽歌、曬太陽及游泳,感受當地美好天氣。除咗享受日光浴呢啲比較靜態嘅活動之外,詩詩仲有去玩飛索挑戰膽量,詩詩喺社交網上載一段玩飛索穿越山谷嘅短片,片中睇到詩詩開始玩之前個樣好鎮定,從容不迫認真大膽!詩詩以Hashtag留言表示:「#Bravemommies #whatwedoforkids #loveourkid #ziplining #northshore #hawaii #easter #holiday #spiderman」,意思指自己是勇敢的媽媽,為自己愛的小朋友而玩,最後更形容自己是蜘蛛俠。琦琦亦有留言表示多謝對方的鼓勵:「Dear thanks for your encouragement.」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!