網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月9日 星期一

自小玩角色扮演!張敬軒扮乜似乜:我傻㗎 __,張敬軒,

因為自小一個人玩,張敬軒扮女人妖爆,自嘲:「我係傻㗎!」歌手張敬軒作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒(Edmond)專訪,大 ...


因為自小一個人玩,張敬軒扮女人妖爆,自嘲:「我係傻㗎!」


歌手張敬軒作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒(Edmond)專訪,大談即將舉行演唱會的感受。軒仔透露今次演唱會賣點,是自己會表演「男歌女唱」,原來他模仿女歌手亦似模似樣:「細個成日扮內地女歌手瀋小岑(資深上海歌手),因為佢好鍾意插朶花喺個頭度,我成日攞咗屋企啲膠花去扮,仲畀阿媽鬧。其實扮女人又邊夠王祖藍、李思捷同阮兆祥嚟吖?(你都曾經扮過『妙麗』愛瑪沃森Emma Watson。) 嗰次去日本旅行時,無聊玩吓啫,我知道Emma本人有睇過張相,因為有發行電影嘅朋友將張相畀咗佢經理人,但Emma睇完冇畀反應。」

提到個唱主題「Hinsideout」,軒仔坦言:「即係會喺演唱會上呈現軒仔唔同嘅個性,其實我細個好鍾意角色扮演,因為一孩政策(內地計劃生育以獨生子女政策)關係,冇兄弟姊妹,所以要識得自己同自己玩,我好鍾意用外國卡通人物扮TVB嘅劇,例如有套郭富城做嘅《風之刀》,細個我已經好犀利識得整滑輪,我會去買啲魚絲,吊住啲卡通公仔飛來飛去,所以識得我耐嗰嘅人就知道我係傻㗎!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!