網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月9日 星期一

【下月將約滿大台】有人工加!黎耀祥轉簽部頭約:可以一年一部 __,大台,黎耀祥,TVB,

攝影:馬建華黎耀祥今日去商台宣傳新劇,嚟緊下月將約滿大台,現時還未簽約,不過已經傾好部頭約,佢話:「公司幾有誠意,加人工之餘,自由度亦都大咗,可以一年 ...


攝影:馬建華

黎耀祥今日去商台宣傳新劇,嚟緊下月將約滿大台,現時還未簽約,不過已經傾好部頭約,佢話:「公司幾有誠意,加人工之餘,自由度亦都大咗,可以一年一部,如果唔鍾意嘅話,可以之後再拍,所以多咗自由度接內地劇同出面嘢。」祥仔笑指自己係舊式人,跟公司多年始終有感情,亦唔捨得香港嘅觀眾,因為同觀眾關係就好似街坊鄰里咁,每次出去飲茶食飯,大家都好熱情、好熟咁打招呼。

講到係唔係趁囝囝喺美國留學,多啲北上搵錢?佢話:「搵錢唔係最重要,我老婆成日指錢再多都多唔過李嘉誠,其實只係求兩餐一宿,我有好嘅條件,基本生活都已經滿足唔使擔心,可以有自由度去做其他嘢。」過去十多年都冇放假,不停工作,劇集一部接一部,至近幾年開始學懂放慢腳步,同家人去旅行,佢又指人過50歲,人生苦短不知何時會有病痛而走,所以喺生活上要平衡工作同家庭。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!