網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月9日 星期一

【潮魅】突破形象!陳凱琳Wet Gel造型上陣 __,凱琳,陳凱琳,

Grace為化妝品品牌拍廣告。藝人陳凱琳(Grace)為化妝品品牌拍攝廣告,罕有以WetGel型格造型上陣,與平日行甜姐兒風格的她大有不同,Grace ...


Grace為化妝品品牌拍廣告。


藝人陳凱琳(Grace)為化妝品品牌拍攝廣告,罕有以Wet Gel型格造型上陣,與平日行甜姐兒風格的她大有不同,Grace對於是次造型有讚冇彈,她說:「未試過型格造型,係新鮮嘅嘗試,造型性感得嚟唔裸露,反而散發出迷人魅力。」拍攝當日,Grace對新妝系列一試難忘:「藝人嘅拍攝日程緊湊,上妝定妝補妝係爭分奪秒嘅事情。今次係我第一次試用,啫喱質地同肌膚接觸時分解成微細水滴,提供持久補濕,同時配備模糊修瑕嘅亮采配方。塗在臉上後瞬間吸收,保濕效果好出色。即使卸妝後,肌膚都唔覺得乾緊。」

談到近期工作,Grace表示到橫店為新劇《包青天再起風雲》拍攝,同時亦為邵氏網劇《飛虎極戰》宣傳,對於首次為邵氏拍劇,她坦言是一個難忘的經歷:「今次係第一次出去拍劇,可以見識吓,幾開心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!