網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月9日 星期一

鞋都唔啱着!陳奐仁減肥成功畀高層狂抽水 __,陳奐仁,

個個都垂涎欲滴呀!歌手陳奐仁(Hanjin)到新城電台宣傳新歌《華人的價值》時,由肥仔變肌男的他直言經常被抽水:「我去見電影公司高層,不論男女都有摸我 ...


個個都垂涎欲滴呀!


歌手陳奐仁(Hanjin)到新城電台宣傳新歌《華人的價值》時,由肥仔變肌男的他直言經常被抽水:「我去見電影公司高層,不論男女都有摸我腹肌,話要驗貨,免貨不對辦,又話下部戲要我除衫。(係咪傾成工作?)未,佢哋講住先。(成日被摸,太太有冇呷醋?)佢係摸得最多嗰個。(可會接拍內衣褲廣告?)會考慮,等再操Fit啲先,如真係要拍呢啲廣告,就要參考張繼聰、張家輝同彭于晏點擺甫士先靚。」

問到操Fit是否以張繼聰為目標?他指自己的健身跟張繼聰有所不同,張繼聰是追求外表,而他是操內在:「我主要係為健康,唔係為靚,所以同阿聰嗰啲有啲唔同,我係想內臟脂肪下降,依家係15%,目標係減到8%,同目標有段距離,之前我操踩單車,我係踩單車踩得好耐嘅人,其實之前我唔係肥,係重。」

Hanjin又話減肥後好處多,因減了肚腩,拍攝時沒再被「提醒」:「以前拍嘢要坐直,否則被人話有肚腩呀,依家咩坐姿都冇問題,不過要買過晒啲衫、褲,因為以前腰36吋,依家29吋,30幾套西裝唔啱身要送畀人,腳都細咗要買過晒啲鞋。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!