網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月9日 星期一

首次做殺手!陳國邦拍動作戲撞傷尾龍骨 __,陳國邦,

陳國邦喺新劇飾演殺手。藝人陳國邦、江若琳、樓南光、詹瑞文、楊淇、岑珈其、黃心美等有份參演馬來西亞Astro進軍海外的首部粵語劇集《陽關道》,新劇以懸疑 ...


陳國邦喺新劇飾演殺手。


藝人陳國邦、江若琳、樓南光、詹瑞文、楊淇、岑珈其、黃心美等有份參演馬來西亞Astro進軍海外的首部粵語劇集《陽關道》,新劇以懸疑、犯罪、恐怖為主題,並參考了香港三宗奇案,包括1974年跑馬地紙盒藏屍案、1984年伊利沙伯大廈花槽雙屍案,以及2011年淘大花園「無屍謀殺案」等,戲內扮演兇徒的陳國邦(阿邦)殺死上其家搜證的警察岑珈其,首次做殺手的阿邦直言覺得有難度:「有連續幾場戲要追逐、打鬥,我撞到尾龍骨位置,痛咗一個星期。」阿邦亦表示但凡涉及動作戲份,對自己來說都是大挑戰。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!