網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月9日 星期一

老婆眼尾都唔望!王力宏晒肌輸畀… __,王力宏,力宏,

王力宏嘅肌肉VS手機!台灣歌手王力宏係好多女士心目中嘅男神,不知有幾多女人羨慕佢老婆李靚蕾。唔少網友都笑言李靚蕾今世可以嫁到有樣有身材有才華嘅王力宏, ...


王力宏嘅肌肉VS手機!


台灣歌手王力宏係好多女士心目中嘅男神,不知有幾多女人羨慕佢老婆李靚蕾。唔少網友都笑言李靚蕾今世可以嫁到有樣有身材有才華嘅王力宏,上世一定係拯救咗銀河系咁話!

不過王力宏萬萬估唔到自己會輸畀一部手提電話,話說佢呢日上載一張同老婆嘅合照,照中嘅佢裸露上身對鏡自拍,一排排朱古力真係超吸睛!但王太竟然望都唔望佢一眼,仲繼續好專心咁做低頭族撳電話,搞到王力宏好冇癮咁留言話:「要練成怎樣老婆才會注意我?」一班女粉絲當然第一時間留言呵番男神:「至少還有我…注意!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!