掃呢頁CODE去手機

2019年3月19日 星期二

古天樂:19年啦!《尋秦記》原班陣容拍電影版 __,古天樂,尋秦記,

藝人兼電影公司老闆的古天樂(古仔)出席旗下的天下一電影巡禮,席上公布將會今年計劃開拍及已完成的電影包括科幻片《明日戰記》、《尋秦記》、《風雲》、《犯罪 ...


藝人兼電影公司老闆的古天樂(古仔)出席旗下的天下一電影巡禮,席上公布將會今年計劃開拍及已完成的電影包括科幻片《明日戰記》、《尋秦記》、《風雲》、《犯罪現場》、《電影痴漢》、《雞蛋仔》、《BABY復仇記》…超過十部作品。《媽媽的神奇小子》等。 而今次電影版《尋秦記》更會以當年電視劇原班演員上陣,包括宣萱、林峯、雪兒、郭羨妮和滕麗名都現身電影巡禮,更分享重聚感受,古仔謂:「當年套劇已經係2000年嘅事,好多人都想我哋拍番電影版,當初冇諗過用原班演員,但後來都覺得用原班演陣容先好睇。」

宣萱就稱知古仔話拍,已經開心了幾年,現終於等到開拍這一日好興奮。雪兒則好開心,因為已經好多年沒見過這班朋友,再見到感覺好Sweet。而郭羨妮說:「呢套戲《尋秦記》係自己入行第一部作品,對自己嚟講係好重要,所以當知道拍電影版覺得好興奮,多謝古老闆。」而滕麗名說:「喺後台就畀古老闆嚇一嚇,話要打到七彩,所以我希望佢畀多啲錢請多啲替身畀我。」林峯則言:「聽過古仔講要拍這部戲好耐,每次見到佢都話劇本又改緊,總之好精彩。」

之後古仔、宣萱和林峯一齊受訪,提到今年開很多套戲,總投資多少?古仔說:「呢啲要問番電影公司。(你咪老闆囉!)唔講呢啲係秘密。」問到《尋秦記》何時正式開拍?他說:「好快!」會開機。再講到開拍《風雲》,他稱會有新角色加入。(但之前鄭伊健同郭富城演「聶風」同「步驚雲」好深入民心,會唔會搵佢哋再演?)古仔說:「未知,要記者會開先可以公布啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!