掃呢頁CODE去手機

2019年3月19日 星期二

英超Fever:曼聯今夏收購目標曝光 法國新星準備入魔 __,曼聯,

曼聯雖未公布看守領隊蘇斯克查坐正,但係時間唔等人,喺轉會市場見到好球員就要出手,歐洲傳媒盛傳,曼聯在爭逐巴黎聖日耳門法國中場拉比奧特佔得先機,只要傾掂 ...


曼聯雖未公布看守領隊蘇斯克查坐正,但係時間唔等人,喺轉會市場見到好球員就要出手,歐洲傳媒盛傳,曼聯在爭逐巴黎聖日耳門法國中場拉比奧特佔得先機,只要傾掂薪酬條件就冇問題,另外羅馬希臘後衞文奴拿斯亦展開斟介。

自由身嘅拉比奧特一直盛傳與巴塞隆拿傾得好接近,但自從巴塞宣布簽入法蘭基迪莊,拉比奧特就冇晒行,不過該23歲法國國腳仍獲多間歐洲豪門垂青,曼聯成為首選,條件係紅魔鬼要畀20萬鎊周薪及1000萬鎊簽字費。

另外曼聯於摩連奴年代都希望購入後衞,消息指紅魔睇中27歲希臘後衞文奴拿斯,轉會費3500萬鎊,據稱文奴拿斯已答應加盟,成事機會甚高。

至於曼聯收購巴塞菲臘比古天奴及皇馬加里夫巴利,暫時仍在傳聞階段,距離成事尚有一段距離。

支持本地運動齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!