掃呢頁CODE去手機

2020年4月24日 星期五

羅志祥:小豬被飛出兩個節目 3.6億台幣見財化水 #小豬 #羅志祥

小豬喺深圳等緊開工,點知周揚青爆大鑊,有傳已經被飛出2節目。台灣舞王羅志祥(小豬)現時主持內地節目《創造營2020》與《極限挑戰》,點知身在深圳進行隔 ...




小豬喺深圳等緊開工,點知周揚青爆大鑊,有傳已經被飛出2節目。


台灣舞王羅志祥(小豬)現時主持內地節目《創造營2020》與《極限挑戰》,點知身在深圳進行隔離嘅佢,隔離期未過,今日被前女友周揚青爆大鑊宣布已分手!


唔少網友發現兩個節目都已經刪除有關小豬嘅博文,猜測佢已被飛走節目,有傳小豬拍呢個節目合共收3.6億台幣(即9,400萬港元),如今既浪費隔離時間,亦見財化水。皆因內地對節目內容及出鏡藝人要求相當嚴謹,如今佢犯咗「不得違反善良風俗」條列,非常在意「三觀不正」,睇嚟都未必再喺呢兩個節目見到小豬蹤影。另外,有傳擔任酸奶代言人嘅小豬,因遭到網友抵制,依家由內地女星趙麗穎頂上。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!