掃呢頁CODE去手機

2020年4月24日 星期五

《機場特警》:《機場特警》何依婷有咗 楊明唔係爸爸? #何依婷 #楊明 #機場特警

BB究竟係邊個?無綫劇集《機場特警》中,Easy(楊明飾)與安安(何依婷飾)經常鬧交,甚至鬧分手,而今晚一集中,Easy飲大了上了安安家廁所嘔吐,殊不 ...




BB究竟係邊個?


無綫劇集《機場特警》中,Easy(楊明飾)與安安(何依婷飾)經常鬧交,甚至鬧分手,而今晚一集中,Easy飲大了上了安安家廁所嘔吐,殊不知被他執到一支顯示「懷孕」的驗孕棒,Easy還戇居居走去恭喜Hill張(張振朗飾),以為是Nana(湯洛雯飾)有喜,Hill張聞言即澄清:「我哋未呀!」場口搞笑,之後兩男隨即攬作一團,Hill張叫Easy要生性,十足阿媽口脗,二人相當婆媽!


Easy見女友有孕,一心以為自己快做老竇,更夾埋一班手足齊齊奏樂、跳舞又唱歌來求婚,於此大陣仗情況時,安安應承Easy,但原來之前安安有晚飲大咗見番之前男友,更與對方上酒店過了一晚,個BB原來有機會唔係Easy!Nana為了幫安安隱瞞,故不時避開Hill張,令Hill張懷疑她有第二個呢!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!