掃呢頁CODE去手機

2020年4月24日 星期五

陶大宇:中途轉基?吳啟明醉攬陶大宇唱情歌 #吳啟明 #陶大宇

兄弟變情侶?神劇《大時代》其中兩蟹陶大宇和吳啟明今晚敍舊,品嘗啟明的「慢煮兩餐」,菜式炒蝦拆蟹,食到飽飽後歌癮四起齊齊高歌!之前與J.Arie合唱的啟 ...




兄弟變情侶?


神劇《大時代》其中兩蟹陶大宇和吳啟明今晚敍舊,品嘗啟明的「慢煮兩餐」,菜式炒蝦拆蟹,食到飽飽後歌癮四起齊齊高歌!


之前與J.Arie合唱的啟明,更即席獻唱名曲《bridge over troubled water》,期間搞笑的大宇在旁邊扮彈琴和敲木魚,音樂發燒友啟明半醉下都睇到「眼凸」,笑言唔對路兼教路說:「琴唔係咁彈㗎!」之後兩人以枱代琴,玩到癲,啟明更攬住大宇唔放,大宇笑言:「會唔會中途轉guy!」更大爆兄弟聚頭原來係傾大計劃,希望疫境中有開心新搞作,並叫大家拭目以待!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!