掃呢頁CODE去手機

2020年4月24日 星期五

【《美女郊遊遊》變臉女神】爆容貌大進化 Double S陳欣妍不介意:幾搞笑,真係唔同咗樣 #女神 #美女郊遊遊 #陳欣妍

【《美女郊遊遊》變臉女神】爆容貌大進化DoubleS陳欣妍不介意:幾搞笑,真係唔同咗樣16分鐘前ViuTV行山節目《美女郊遊遊》,主持之一的Doubl ...




  • 【《美女郊遊遊》變臉女神】爆容貌大進化 Double S陳欣妍不介意:幾搞笑,真係唔同咗樣
  • 16分鐘前




ViuTV行山節目《美女郊遊遊》,主持之一的Double S陳欣妍,憑住噴血三點式及鏡頭前率真表現,迅速竄紅成宅男心目中新咪神。人紅自然受關注,包括她的過去。日前更有讀者向本刊爆料,提供她在大學時期的鼻大兼闊面舊貌,跟現在面尖,鼻樑高又窄的女神樣,簡直判若兩人。

對於常被網民質疑她有否整容,陳欣妍勇於回應:「其實我唔介意,都幾搞笑,因為睇返啲相,又真係唔同咗樣,畢竟七,八年前(相片),我覺得反而畀人一個正能量,同俾到希望人哋,原來女大真係十八變。」

在破碎家庭長大,捱過窮,吃過不少苦頭才行到今日有點成績的她,相信如行山一樣,能應付每個挑戰。況且當今不少女神都被爆容貌進化,只要愈變愈好,如陳欣妍話齋,畀到人有希望,又何妨!

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!