網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月22日 星期三

謝文欣:【霉足6年】謝文欣窮爆一餐餸分4日食

終於都等到!今次一定要捉緊機會!28歲歌手謝文欣在2013年加入星夢後遭投閒置散,六年來只出過兩首歌,更慘被菊梓喬、譚嘉儀爬頭,出歌無期令她意興闌珊, ...




終於都等到!今次一定要捉緊機會!


28歲歌手謝文欣在2013年加入星夢後遭投閒置散,六年來只出過兩首歌,更慘被菊梓喬、譚嘉儀爬頭,出歌無期令她意興闌珊,去年約滿後決意離開。而她早前簽約新公司,獲度身打造新歌,誓要強勢出擊。


謝文欣於2013年加盟星夢娛樂,但一直不受重用,只獲安排主持工作及劇集奀茄角色,等足五年才以「新人」姿態出首支派台歌,被網民笑稱「永遠的新人」。正當她以為終於圓夢做歌手,可惜後繼無力,再坐冷板櫈一年。曾定下30歲Deadline的她發現時間無多,去年約滿後毅然離開,眼見比她遲入公司的歌手菊梓喬、譚嘉儀都陸續出碟,她坦言心情難免失落:「當然有唔開心,望住個個都有歌出,心情係有啲複雜。但覺得自己仍需努力,好多方面都比唔上其他人。(目標做星夢一姐?)嘩!好遙遠,諗都冇諗過。」


多年來工作量少之又少,人工亦只夠養活自己,她自爆曾有半年拎唔出家用,令她慚愧不已,更自言「做人好失敗」,她說:「我成28歲人,有半年連家用都畀唔到屋企,對我媽咪真係好愧疚,要佢成日擔心我,仲要問翻我轉頭我夠唔夠錢使?我自己住要交租,平時真係要慳到盡,買一次餸煮四次食,四日食一樣嘅嘢。」


早前她正式落實加入新公司天盟娛樂,成為天堂鳥、BINGO的師妹,重新出發!近日將推出加入新公司後的第一首新歌《偶像傳奇》,由全新班底度身打造,更邀來金牌監製伍樂城,一改以往慘情曲風,而靈感則來自她的追星經歷,事關她瘋狂迷戀偶像黃凱芹:「前年我出歌嗰時個人好冇信心,但我聽黃凱芹嘅歌,從而有番啲自信,自此就好鍾意佢。上年我專誠去清遠睇佢演唱會,我仲膽粗粗入後台送花,佢竟然話聽過我唱歌,真係畢生難忘!」


此外,自嘲手腳唔協調的她,揚言希望向師姐Bingo學習,挑戰做唱跳歌手:「Bingo跳舞好犀利,好想跟佢哋學吓。之前我同天堂鳥拍片玩跳舞,但係喺佢哋隔籬顯得我手腳勁僵硬,成件事變到好滑稽。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!