網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月22日 星期三

楊斯雅:陳光耀同J小姐冇生女 楊斯雅爆婚書係P圖?

真係好亂呀!「性女」楊斯雅被爆搶人夫,當事人有咩講呢?楊斯雅與陳光耀(Samuel)接受東網訪問,就爆出另一版本!楊斯雅指「老公」陳光耀2012年的確 ...




真係好亂呀!


「性女」楊斯雅被爆搶人夫,當事人有咩講呢?楊斯雅與陳光耀(Samuel)接受東網訪問,就爆出另一版本!


楊斯雅指「老公」陳光耀2012年的確與J小姐結婚,但同年Samuel已搞離婚,並單方面找律師簽約,原本以為一切律師會搞掂,直至2017年她與Samuel入紙結婚,才發現Samuel仍是已婚,之後兩人找當年搞手續的律師,對方竟說「忘記遞上法庭」,由於J小姐有情緒問題兼有自殺傾向,離婚一事至今仍拖拖拉拉,而Samuel亦一直有跟對方聯絡。至於J小姐提供的結婚證書,上面寫明結婚日子為2017年,對此Cindy表示:「可以係P圖。」並澄清Samuel跟J小姐沒有女兒,自己絕對信任「老公」。


至於陳光耀接受訪問時,跟Cindy說法一致,並指由2017年搞離婚至今:「因為2017年年尾搞,律師話要分居一、兩年,舊年遇正社會運動再加疫情,我本身已經簽咗字,早前亦畀咗五位數字贍養費,J小姐話聽日都會上律師樓簽,唔知最後會唔會做。(J小姐提供咗一張2017年嘅結婚證書?)我唔知佢整出嚟。(仲有一張你哋同一個小女孩合照?)係佢親戚嘅小朋友,我同佢冇小朋友。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!