網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月22日 星期三

葉璇:幸福肥!葉璇直播Sell產品同品牌「反面」 #葉璇

冇見一排,葉璇脹咗唔少!轉戰大陸發展多時嘅葉璇,雖然新冠肺炎大爆發,但佢都唔愁冇嘢做,最近現身網上直播推銷產品時,出盡力氣Sell!不過唔知係咪養尊處 ...




冇見一排,葉璇脹咗唔少!


轉戰大陸發展多時嘅葉璇,雖然新冠肺炎大爆發,但佢都唔愁冇嘢做,最近現身網上直播推銷產品時,出盡力氣Sell!不過唔知係咪養尊處優咗一段時間而幸福肥,身形少許發福少,面形圓潤!之後佢仲除鞋除襪遞起隻腳Sell腳貼,無所不用其極!


而喺介紹某產品過程中,葉璇發現品牌方面前期工作並冇做好,文件內容出現錯漏,講咗句:「他不是說永遠不出錯嘛?」就拎起手機拍低手上嘅文件畀品牌方,之後敬業樂業嘅葉璇繼續Sell,但點知問題都未解決,有網民就話買唔到件貨,啲券用唔到無效,葉璇就不斷講「抱歉抱歉抱歉」:「他自己負責喇自己的東西搞錯喇!」又指「他不承認他寫錯喇!」、「這個是大的麻煩,粉絲等了這麼久!」又叫工作人員要記錄低個品牌,仲當眾錄語音同對方講賣唔到喇,個直播節目都已經開始一個月仲係咁,睇嚟因為咁而將對方列入黑名單!唔少網民都話葉璇好霸氣,仲問佢唔驚得罪金主?



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!