網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月22日 星期三

沈殷怡焗住跳潭 網民怒轟導演垃圾! #沈殷怡

沈殷怡站在崖邊,腳都震晒!
沈殷怡焗住跳潭網民怒轟導演垃圾!由「DoubleS」沈殷怡和陳欣妍主持的ViuTV節目《美女郊遊遊》,前晚播出第六集,當中沈殷怡要挑戰跳潭,怕水又畏高 ...




沈殷怡焗住跳潭 網民怒轟導演垃圾!

由「Double S」沈殷怡和陳欣妍主持的ViuTV節目《美女郊遊遊》,前晚播出第六集,當中沈殷怡要挑戰跳潭,怕水又畏高的她事前驚了一大輪,大叫「記得我係沈殷怡」後就一躍而下,順利完成拍攝,不敢接受挑戰的陳欣妍大讚拍檔勇敢!沈殷怡上水後說:「原本應該要腳尖落水,但真係控制唔到,其實我都唔想Pat Pat掂水先,好痛!」語畢就指着鏡頭外的導演,要求對方向她的屁股道歉!

節目播出後,不少網民都擔心沈殷怡的安全,認為她不應跳潭,並大罵導演「垃圾」,怒斥罔顧安全,紛紛留言炮轟「唔應該咁樣跳」、「好危險,會死人(口架)!」對於網民反應激烈,沈殷怡表示:「雖然第一次得知要跳高潭嘅時候我內心都鬧導演垃圾,不過其實跳完之後導演好關心我嘅心理狀況同身體狀況,同埋有向我嘅痛Pat Pat道歉,都算係個暖男嚟嘅。」

鼓起勇氣,飛身一躍!
  • 鼓起勇氣,飛身一躍!





鍾意就快D Share啦!