網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月22日 星期三

許廷鏗:胡鴻鈞唔覆機!許廷鏗認少聯絡:等緊佢 #胡鴻鈞 #許廷鏗

胡鴻鈞在哪兒?歌手許廷鏗(Alfred)到電台宣傳新歌《無力感》,問到可有叫與傳不和的胡鴻鈞(Hubert)聽新歌?他表示:「我有send畀好多朋友, ...




胡鴻鈞在哪兒?


歌手許廷鏗(Alfred)到電台宣傳新歌《無力感》,問到可有叫與傳不和的胡鴻鈞(Hubert)聽新歌?他表示:「我有send畀好多朋友,佢都唔例外,我哋確實近排都真係少聯絡,不過我都有少少唔好意思嘅,我同蔡思貝都真係唔太認識,但佢又好似成日要答我啲嘢。」他又笑言自己只是「讀者鏗」:「如果佢哋有進一步發展,我都係讀者,食花生睇呢件事發生。」


問到有傳他與Hubert因蔡思貝而反面?他就謂:「唔覺得反面,佢有message我,佢話工作上有啲嘢要處理先,之後會搵我,之前鄧小巧、林欣彤音樂會我都見唔到佢,呢排真係少聯絡。」問到可是嬲對方有異性冇人性?他笑言:「唔會咁講,我身為讀者都期望佢有個說法話番畀我知,等我唔好蒙在鼓裏,不過佢少覆。(你冇問佢?)我有message佢,但佢真係少啲覆。」問到對方少覆他?他坦言:「係呀,我明大家有大家工作麻煩,但失聯係會令人擔心。(你哋對上一次聯絡係幾時?)唔記得啦,但呢行係好易大家有段時間想處理自己情緒先,但之後都會搵番,所以等緊佢回覆。」講到有指兩人半年已沒聚會,問到之後可會約出來?他表示:「呢段時間非必要都唔會出嚟。」


而講到他新歌宣傳相「露肉」,他笑言:「係個新挑戰,今次就露膊,唔知點解大家咁多emoji,Joyce(鄭欣宜)send咗個雨雲emoji,好似挑撥大家想叫我再露低啲,但夠啦,有個意味就得,無力感係講大家赤裸面對自己情緒,呢段時間大家都有無力感,但大家一齊向前行。(網友笑你身材?)有咩?不過身形線條不嬲唔係我強項。(遲啲再多啲性感嘢睇?)夠皮啦。」他又講到MV有張振朗的姪仔演出其童年,笑言自己小時候都是肥仔,又大讚對方演技好:「可能大個係影帝或張振朗。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!