網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月22日 星期三

【美女郊遊遊】陳欣妍峽谷飛索驚到癲 喊到鼻涕直流求救 #美女郊遊遊 #陳欣妍

(電視截圖)由「DoubleS」沈殷怡(ShirleySham)和陳欣妍(ShirleyChan)主持ViuTV真人騷《美女郊遊遊》,以穿三點式行山惹 ...




(電視截圖)


由「Double S」沈殷怡(Shirley Sham)和陳欣妍(Shirley Chan)主持ViuTV真人騷《美女郊遊遊》,以穿三點式行山惹來迴響,成功吸引不少觀眾乖乖留在家中欣賞,近日她們在節目中不斷挑戰難度,繼前晚要在郊外跳潭,昨晚播出的第7集在峽谷大玩飛索,嚇到陳欣妍淚灑當場!

Double S先由西貢碼頭出發,坐船去到橫洲欣賞「海上宮殿」,當日天氣炎熱,沈殷怡以背心上陣,露出小蠻腰,反而陳欣妍依舊是外套加長褲。之後她們去到東龍島玩飛索,向來大膽的沈殷怡順利完成挑戰,不過陳欣妍卻怕得要命,她表示:「我覺得好恐佈,恐佈點係呢個係一個峽谷,我會幻想喺中途跌咗落去,隔離又係海,我最驚嘅嘢集合晒一齊。」

陳欣妍不停示意:「我唔玩,我真係唔玩!」但有工作人員向陳欣妍說:「我知你畏高,但我哋又唔係好關心呢件事,我係理解你畏高,我都好相信,我知你好驚,但我哋關心成件事係你能唔能夠突破到自己。」陳欣妍無言以對,在工作人員鼓勵下,她終於肯扣上安全帶和戴上安全帽,但她反問:「點解日日都要玩呢啲嘢啫?」

穿好裝備的陳欣妍站在崖邊,遲遲不肯踏出第一步,此時,她害怕得淚流滿面,淚珠一直滾下,並且捉住工作人員的腳表示:「我唔得呀,你唔好迫我」之後更喊到鼻涕直流,苦苦哀求:「你畀我上返去如果好似Angry Bird咁彈咗出去咁點算呀?」導演見陳欣妍未能克服自己的心理障礙,只好找來團友阿Dee(何啟華)擔任陳欣妍的替身,代她玩飛索飛過對面,陳欣妍先再次露出笑容,更為阿Dee打氣,至於阿Dee的獎勵就是有得攬沈殷怡。

撰文:黃曉妍

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

沈殷怡比陳欣妍大膽,玩飛索沒難度。(電視截圖)


陳欣妍未能克服自己的心理障礙,在崖邊狂喊。(電視截圖)


陳欣妍嚇到鼻涕直流,好可憐啊!(電視截圖)


為陳欣妍做替身,阿Dee獲沈殷怡一攬,精神晒!(電視截圖)


Double S以比堅尼行山作賣點,惹來熱話。(電視截圖)



鍾意就快D Share啦!