網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月22日 星期三

森美口才了得有死穴 被麥浚龍名字考起   #森美 #麥浚龍

森美做DJ多年,拒絕講嘢有懶音。
森美口才了得有死穴 被麥浚龍名字考起  森美做DJ多年,拒絕講嘢有懶音。DJ森美早前接受網上訪談節目,口才了得的他甚至創作了「郵差叔叔送信純熟迅速送出 ...




森美口才了得有死穴 被麥浚龍名字考起  

森美做DJ多年,拒絕講嘢有懶音。

DJ森美早前接受網上訪談節目,口才了得的他甚至創作了「郵差叔叔送信純熟迅速送出」這句急口令,成為坊間人人最愛測試口才的句語。在廣播界打滾多年,當被問到如要提攜新人,他坦言咬字比急才重要,他解釋道:「一個人講嘢字正腔圓,等於我聽佢講嘢聽得辛唔辛苦,如果令我聽得辛苦,無論佢講嘢幾叻,聽落都會周身唔聚財。我係好怕好多懶音嘅人。」森美拒絕懶音,所以他說話咬字也會份外著重是否清晰,不過原來他也有死穴,就是麥浚龍Juno。他說:「我成日講唔到佢個名,每次播佢嘅歌,我就會講咗『麥重輪』。」

森美接受虛擬人物Yahwoo訪問。
森美接受虛擬人物Yahwoo訪問。
麥浚龍的名字是森美的死穴。

麥浚龍的名字是森美的死穴。



鍾意就快D Share啦!