網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月8日 星期五

應網友要求出售有味底褲 林作開價 2千蚊:好過做保險 #林作

有網民私訊林作,問有否出售他的「有味底褲」。
應網友要求出售有味底褲 林作開價2千蚊:好過做保險有網民私訊林作,問有否出售他的「有味底褲」。自2017年放棄執業大律師資格後,林作便轉行做藝人、補習 ...




應網友要求出售有味底褲 林作開價 2千蚊:好過做保險

有網民私訊林作,問有否出售他的「有味底褲」。

自2017年放棄執業大律師資格後,林作便轉行做藝人、補習名師、專欄作家等,繼早前宣佈撈過界做保險後,最近他又於Instagram(Ig)開二手名牌店,當中主要出售自己、母親、富二代及名媛朋友的貨品,包括手袋、首飾、鞋履、服裝等!林作亦於Ig介紹中,自稱「已賣出100萬的貨品」,反應熱烈,日前仲吸引到一名「另類顧客」,要求買他的「有味底褲」!

林作就開價2千蚊一條。
林作就開價2千蚊一條。
林作最近在網上開二手名牌店。

林作最近在網上開二手名牌店。

昨日,林作於社交網公開了雙方的對話截圖,該名顧客直接問:「有售你的二手底褲嗎?」林作似乎都不介意出售,還獅子開大口答:「有,2千元一條,因為我着過。」點知對方都冇討價還價,又問有冇得揀款?有冇簽名相賣?非常有生意頭腦的林作就提議:「我可否賣10條畀你,加簽名相。」最終這單生意有否成交就唔知,但事後林作留言:「#百貨應百客 #真實對話 好過做#林作保險 #林作二手名牌店」有網民睇到就笑謂:「冇洗過的加$1000」、「要加埋拍片證明你着過」,相當爆笑!

隨貨品仲附送林作自拍照一張,好貼心。

隨貨品仲附送林作自拍照一張,好貼心。
早前林作又宣佈撈埋保險。

早前林作又宣佈撈埋保險。



鍾意就快D Share啦!