網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月8日 星期五

【主打貼地】陳志雲開拍全新處境喜劇 自爆角色好驚嚇 #陳志雲

(攝影:仇志德)陳志雲今日到荃灣向基層家庭派飯盒,早前他在YouTube開設《志雲頻道》,又提供whatsapp熱線,邀請大家與他以短訊互動,陳志雲說 ...




(攝影:仇志德)


陳志雲今日到荃灣向基層家庭派飯盒,早前他在YouTube開設《志雲頻道》,又提供whatsapp熱線,邀請大家與他以短訊互動,陳志雲說:「除咗香港嘅朋友,俄羅斯、挪威、倫敦嘅香港人都有whatsapp我,我覺得好似識咗好多朋友,開咗呢個新媒體,令生活充實咗好多。」他坦言要做KOL並不簡單,但令他充滿驚喜:「同電視台好唔同,電視台係工廠式,我都好明白。」

陳志雲正為頻道拍攝處境喜劇,石詠莉及莫竣名亦有份演出:「個劇係同時事有關嘅,每集10分鐘左右,總共有10集。我個角色要賣關子先,好特別、好驚嚇嘅,仲請咗好多名人客串。」他透露現時正忙於後期製作,待完成後期便會上載,亦有意添食:「除非一出已經冇人想睇,咁冇辦法。我哋想第二季用全新形式做,香港冇人做過嘅。」問他是否與《愛.回家》搶收視?陳志雲指兩者很不同,自己亦很久沒看《愛.回家》:「我哋好貼地,好有時代脈搏嘅嘢,年輕人一定有共鳴。」

他表示已預留7位數字資金營運YouTube,陳志雲說:「呢個唔係投資,因為我冇諗住賺,我相信有人睇就生存到,而且我都幾開心,畀我好大刺激。」

採訪:盧妹

攝影:仇志德

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

陳志雲正為頻道拍攝處境喜劇,石詠莉及莫竣名亦有份演出。


陳志雲表示已預留7位數字資金營運YouTube。



鍾意就快D Share啦!