網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月8日 星期五

楊怡:新手媽媽唔易做 楊怡爆有最大挑戰! #楊怡

新手媽媽楊怡!藝人楊怡早前榮升媽媽,為老公羅仲謙誕下女兒「小珍珠」,現時正坐月嘅佢呢日就喺社交網上載近照,相中見佢將B女抱落BB床,準備氹囡囡瞓覺,佢 ...




新手媽媽楊怡!


藝人楊怡早前榮升媽媽,為老公羅仲謙誕下女兒「小珍珠」,現時正坐月嘅佢呢日就喺社交網上載近照,相中見佢將B女抱落BB床,準備氹囡囡瞓覺,佢仲留言:「作為新手媽媽的我,每天最大的挑戰就是哄小珍珠睡覺,寶貝吃得飽睡得香甜是媽媽最大的滿足吧。」佢又寫上搖籃曲《Sweet Dreams》嘅歌詞,唔知佢係咪唱住呢首歌氹囡囡入睡呢?


好友包括陳茵媺、鍾嘉欣等都紛紛讚好,其中鍾嘉欣憶起自己嘅仔女初生時嘅畫面,指當時照顧BB雖然好攰,但就係一個好珍貴嘅回憶,仲話好期待快啲見到「小珍珠」。


P3]

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!