網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月8日 星期五

鍾欣潼:阿嬌結婚兩年無所出 賴弘國另有重要的女人 #賴弘國 #鍾欣潼 #阿嬌

賴弘國在社交網自爆另有重要的女人,即時惹來網民猜測阿嬌的婚姻亮起紅燈。鍾欣潼(阿嬌)和台灣老公賴弘國結婚兩年一直恨生B,可惜因各有各忙,遲遲未傳來好消 ...




賴弘國在社交網自爆另有重要的女人,即時惹來網民猜測阿嬌的婚姻亮起紅燈。


鍾欣潼(阿嬌)和台灣老公賴弘國結婚兩年一直恨生B,可惜因各有各忙,遲遲未傳來好消息,呢排更因疫情關係,佢兩個要分隔異地,早前賴弘國被眼利網友發現冇戴婚戒,好多人都擔心佢哋婚姻係咪出現咗問題。


日前賴弘國喺社交網講到出口話為「生命中最重要的人」,就算休假都照返工,一班八卦網友立即攞包花生出嚟剝,而呢位人夫「生命中最重要的人」真身亦告爆光,原來就係…賴生個媽咪,即係阿嬌嘅奶奶。


照片中,賴醫生表情好專注咁幫媽咪打美容針,而賴媽媽都係一名靚媽,資料顯示佢已經花甲之年,都睇落依然好後生。賴弘國之前同老婆阿嬌齊亮相內地綜藝節目時,曾被問到「家人同阿嬌,邊個更重要?」佢回答:「說實話,我很愛我的家人。」不過隨即補多句:「我老婆對我是最重要的。」相信阿嬌亦以老公孝順為榮,唔會呷奶奶乾醋嘅!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!