網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月8日 星期五

林峯:林峯「張無忌」造型曝光 網民嫌老 #林峯

大家期唔期待呀?導演王晶去年宣布開拍新版《倚天屠龍記》,但就一直對演員名單及籌備進度大賣關子,呢日佢終於正式公開演員名單,以及新一代「張無忌」林峯嘅造 ...




大家期唔期待呀?


導演王晶去年宣布開拍新版《倚天屠龍記》,但就一直對演員名單及籌備進度大賣關子,呢日佢終於正式公開演員名單,以及新一代「張無忌」林峯嘅造型照!佢喺微博上載多張角色造型照,並留言:「復拍倚天完成28年心願,三天前官宣黃金配角陣容。今天主角陣容:陳紫函飾紫衫龍王,劉浩龍飾宋青書,朱晨麗飾殷素素,古天樂飾張翠山,甄子丹飾張三豐,千呼萬喚始出來張無忌:林峯。」但就仍然對「小昭」嘅演員保持神秘。


相中見林峯換上一頭長曲髮,霸氣十足,而其他角色嘅造型亦充滿驚喜,此外方中信、黃浩然等亦有份演出。有網民將林峯與歷代張無忌比較,不過大家就嫌佢老,而飾演佢阿媽嘅朱晨麗就比林峯年輕8年。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!