網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月8日 星期五

鄧達智:模特兒夫婦撳「水魚」 氹鄧達智500萬 #鄧達智

鄧達智正籌備推出首本時裝書,內藏從未公開過的私照。設計師通常都有自己特別喜歡的模特兒,現年62歲的著名時裝設計師鄧達智(William)在書中由許愛蓮 ...




鄧達智正籌備推出首本時裝書,內藏從未公開過的私照。


設計師通常都有自己特別喜歡的模特兒,現年62歲的著名時裝設計師鄧達智(William)在書中由許愛蓮、文麗賢及古嘉露說起時裝事,亦有分享較近期的御用模特兒Rosemary、Ana R.、陳繹嵐(前名陳嘉容)與馬詩慧等的合作經歷。


Ana R.好似瑪麗蓮夢露
翻開William的珍藏照,除了有當時20歲「卜卜脆」的Rosemary性感相及Ana R.露半球噴血照外,還有曾慶雲(Rosa)半祼上身的晒背照…


他說:「Rosemary 14歲入行,第一個騷就係行我嘅騷,見住佢父母離婚影響咗佢情緒,之後睇住佢交男友到後來結婚,但當時我患大腸癌冇辦法出席佢婚禮,我哋關係一直都係好Close!如果Rosemary係艷,相對嚟講Ana就係魅,天使樣貌、魔鬼身材,好似瑪麗蓮夢露咁性感。」


失婚婦投懷送抱
William當年單身未宣布「出櫃」,其實身邊人都意識到其取向,但仍有不少名模嗒他糖…


他笑說:「可能我仲有兩分姿色!情節好難講出嚟。(點追你?)成日搵我,投懷送抱、整嘢食、傳短訊畀我囉!其實早五年前都仲有,可能佢失婚,我哋喺外地相逢。(你魅力強勁?)係佢太孤獨。」


好友蕭芳芳寫序
講完情史,William還會在書中自爆被視為「水魚」的往事,由於他是新界鄧族後人,家境富裕,所以引來騙徒…


他說:「早排我睇咗齣印度電影,講光棍嘅故事,睇完之後決定將自己嘅故事寫出嚟!我嗰陣喺英國返嚟,有兩個Model同佢哋老公請我食飯,當年佢哋好有名氣,叫我問屋企人攞錢投資出自己品牌!(攞幾錢?)500萬!80年代嗰陣可以買幾間豪宅!但我唔會開名,之後打退佢哋。」新書尚未改名,已獲好友蕭芳芳寫序。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!