網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月8日 星期五

唐詩詠:唐詩詠爆黃翠如趁老公開工去「偷情」 #唐詩詠 #黃翠如

其實係黃翠如陪唐詩詠食足4個生日蛋糕。藝人唐詩詠本月3號39歲生日,生日飯同生日蛋糕食不停,黃翠如認真老友唔拍食肥自己,唐詩詠生日佢就食咗四個蛋糕,佢 ...




其實係黃翠如陪唐詩詠食足4個生日蛋糕。


藝人唐詩詠本月3號39歲生日,生日飯同生日蛋糕食不停,黃翠如認真老友唔拍食肥自己,唐詩詠生日佢就食咗四個蛋糕,佢都覺得佢哋關係似情婦多過似老友,因為每次出街都要趁佢老公開工,先可以偷偷哋出嚟。


唐詩詠上載咗兩張慶祝生日嘅相,留言:「呢個人已經陪我食咗四個蛋糕,但我哋每次見面總是偷偷摸摸,我覺得自己係佢嘅情婦,要等佢老公開緊工,佢先可以出嚟陪我,雖然偶然有失望嘅時候,但每次還是充滿期望,不過我知道這段關係不能長遠,但求每次都開心吧。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!