掃呢頁CODE去手機

2020年6月3日 星期三

李玟:1.5億豪宅曝光!李玟巨型客廳跳熱舞 #李玟

好風騷咁喎!歌手李玟(CoCo)近日因疫情關係留港休息,佢亦不時拍片大跳熱舞解悶,卻意外令其市值超過1.5億港元嘅超級豪宅曝光!屋內不但有巨型客廳,更 ...




好風騷咁喎!


歌手李玟(CoCo)近日因疫情關係留港休息,佢亦不時拍片大跳熱舞解悶,卻意外令其市值超過1.5億港元嘅超級豪宅曝光!屋內不但有巨型客廳,更有地台將飯廳升高,仲有個望住無敵落大海景嘅開揚天台,加上CoCo以往曾透露有私人花園種值大量蔬菜,奢華程度令人讚嘆。


其實當年CoCo下嫁外籍老公Bruce Rockowitz時,已豪花過億大搞世紀婚禮,另據知Bruce Rockowitz於2016年用公司名義,以約8,200萬港元購入南區壽臣山道曉穎花園一個複式連天台單位,單位實用面積達2,718呎。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!