掃呢頁CODE去手機

2020年6月3日 星期三

【本報踢爆】鄧智偉樂瞳2012年被爆料 煙韌蜜遊馬爾代夫 #樂瞳 #鄧智偉

樂瞳不吝晒身材。
【本報踢爆】鄧智偉樂瞳2012年被爆料煙韌蜜遊馬爾代夫樂瞳不吝晒身材。被指已和高海寧(高Ling)分手的音樂人鄧智偉,爆出桃色糾紛兼要報警事件成為網民 ...




【本報踢爆】鄧智偉樂瞳2012年被爆料 煙韌蜜遊馬爾代夫

樂瞳不吝晒身材。

被指已和高海寧(高Ling)分手的音樂人鄧智偉,爆出桃色糾紛兼要報警事件成為網民熱話,聲稱與鄧智偉分手的圈外爆料女子,力言曾與鄧智偉拍拖,但鄧接受傳媒訪問時否認其事。而這次的爆料者亦指鄧承認曾與樂瞳拍拖,但否認與高Ling的戀情,而鄧指爆料者涉恐嚇他,故報警處理。

樂瞳與高Ling曾同場,後者性感度爆燈。
樂瞳與高Ling曾同場,後者性感度爆燈。

查實鄧智偉被爆料已非首次,早在2012年,有讀者向本報爆料指,當年是TVB音樂總監的鄧智偉和身材與高Ling同樣惹火的「宅男性感女神」樂瞳,在前一年的11月10日,蜜遊蜜月勝地馬爾代夫享受陽光與海灘,兩人在酒店拖手攬腰搭膊,情意綿綿甚煙韌,舉止如熱戀情侶。當樂瞳被記者問及是否與鄧拍拖時就支吾以對,「你究竟知道啲乜?呀……呀……我……我……我哋係好朋友。」問到兩個人去旅行開唔開心?樂瞳就漏口風話,「咁去旅行梗係開心。」

樂瞳活躍社交網,愛分享生活點滴。

樂瞳活躍社交網,愛分享生活點滴。
樂瞳在寫真集中有多個性感造型。

樂瞳在寫真集中有多個性感造型。

鄧智偉:樂瞳心地好好

而鄧智偉當年就否認與樂瞳拍拖,「我哋係一班人一齊去,已經年幾前嘅事。總之我哋係好朋友,識咗好耐。(識咗幾耐?)唔記得,(點樣識?)撞到囉,咁私人嘅事唔答。我係幕後人,無新聞價值,多謝讀者報料。(報料讀者指你同樂瞳拖手)有咩?唔記得咯,幫幫忙,唔好寫啦。佢(樂瞳)好好人,心地好好,(會唔會追樂瞳?)我都唔追女仔嘅,啲人以為我Gay。」

鄧智偉曾否認與樂瞳拍拖。

鄧智偉曾否認與樂瞳拍拖。

鍾意就快D Share啦!