掃呢頁CODE去手機

2020年6月3日 星期三

高海寧:滋擾事件首現身!高海寧:有乜問番鄧智偉 #鄧智偉 #高海寧

高Ling終於現身!無綫藝人高海寧(高Ling)與音樂才子鄧智偉驚爆分手,而鄧智偉去年3月因工作關係在香港夜場認識沈小姐,其後沈小姐不停對鄧智偉作出滋 ...




高Ling終於現身!


無綫藝人高海寧(高Ling)與音樂才子鄧智偉驚爆分手,而鄧智偉去年3月因工作關係在香港夜場認識沈小姐,其後沈小姐不停對鄧智偉作出滋擾,並唱衰高Ling,沈小姐更揚言要一層貝沙灣的樓才肯收手,令鄧智偉有感受到威脅,遂報警求助,並指擔心高Ling人身安全!


身為事件受害者的高海寧晚上現身將軍澳電視城,為劇集《七公主》開工,她一臉平靜,被問到現在的心情?她謂:「啱啱外景返嚟,依家趕入廠,(心情冇乜嘢,無影響到工作?)工作緊要,依家入廠拍下一場戲,大家都等緊我,有咩事都係問番佢(鄧智偉)會好啲。」至於是否去年一月與鄧智偉分手,高Ling表示:「一直都係好朋友!(咁你有冇受到滋擾?)問番佢好啲!」至於被問到會否擔心自己的人身安全?她謂:「任何朋友出咗事都會擔心!(今次件事影響到你,鄧智偉有冇打畀你?)我尋日開工開到今朝七點,瞓咗一陣,之後再拍外景然後入廠,未有處理同聯絡任何人。(咁呢年有冇收到滋擾電話?)問番佢好啲。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!