掃呢頁CODE去手機

2020年6月3日 星期三

黎振燁:做番好老公!老婆剖腹誕子 黎振燁再追多個 #黎振燁

恭喜晒!藝人黎振燁早前被爆搭上新劇拍檔朱智賢背大肚妻偷食,被揭到山旯旮食蛋糕,兩人形象插水,但黎振燁知錯獲老婆原諒,早前黎太產前檢查時,驗出BB臍帶纏 ...




恭喜晒!


藝人黎振燁早前被爆搭上新劇拍檔朱智賢背大肚妻偷食,被揭到山旯旮食蛋糕,兩人形象插水,但黎振燁知錯獲老婆原諒,早前黎太產前檢查時,驗出BB臍帶纏頸,以致黎振燁和黎太都十分擔心,據知擇定日子剖腹生子,黎太今日在私家醫院順利誕下兒子,母子平安!而黎振燁都一直守候在身邊。


據知黎振燁仔仔大約早上10時多出生,體重接近7磅,而仔仔早前被驗出臍帶纏頸,但慶幸出世前臍帶鬆了,加上剖腹生產,沒有太大影響。


黎振燁接受東網訪問,他開心地說:「親手剪臍帶,感覺奇妙,太太更開心到喊,醫護人員覺得似我。(有冇諗過再生?)本身好鍾意小朋友,諗過再生,都唔想佢自己一個,但經濟問題,追都唔會咁快。(識唔識湊B?)有一定經驗,因為屋企人都有小朋友,名就未諗。」


他直言昨晚陪太太入院待產,見到有記者守候咁到愕然。問到今晚可會留院陪太太,他說有需要會,最後他感謝大家關心。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!