掃呢頁CODE去手機

2020年6月3日 星期三

胡美貽:【等慰藉】胡美貽單身3年 夜半呻寂寞 #胡美貽

胡美貽等愛!無綫節目《3日2夜》女星胡美貽(Nicole)3年前隻身由美國返港參選港姐,與拍拖多年的男友分手,此後一直單身。平日不用開工的日子,她大多 ...




胡美貽等愛!


無綫節目《3日2夜》女星胡美貽(Nicole)3年前隻身由美國返港參選港姐,與拍拖多年的男友分手, 此後一直單身。平日不用開工的日子,她大多約朋友外出消遣打發時間,不過每當夜闌人靜,她都會感到寂寞,尤其最近因疫情日日宅在家,更想有個男友慰藉,故激發起已沉寂多時、想再闖情關的意欲。


「扮死」換取成功感


經歷過情傷的Nicole,對展開新戀情一事小心翼翼,問到現時可有追求者?她說:「唔多唔少都有,但未係交到心嘅朋友,要認真發展就要慢慢揀。(你係咪黐身女友?)我一啲都唔黐身,會畀最大自由度佢, 最緊要對方忠心。(願意為佢犧牲?)我咩都可以遷就佢,唯一嘅係事業唔得,呢樣嘢緊要過愛情。」由新聞主播到參演處境劇《愛.回家之開心速遞》, 到早前客串劇集《法證先鋒IV》飾演以膠袋笠頭自殺、再以死屍扮相上陣, Nicole逐漸為觀眾所認識,她笑說:「會有成功感,想繼續進步。其實我演戲好嫩,暫時都係將自己代入角色,加上人生經驗唔夠,所以都想上堂學演技。」


視佘詩曼為模範


芸芸藝人當中,Nicole一直視佘詩曼為學習對象,大讚她神態及姿態都出眾。雖然入行時阿佘已離開無綫,但Nicole慶幸仍有機會採訪她:「當時《延禧攻略》宣傳,終於可以見到偶像真人!佢真係戲內外都好有氣質,我有當面讚佢。我梗係開心,當時係咁煲套劇,會不停Loop同一場口,佢講對白快得嚟又肯定,好堅,所以都想有日好似佢咁成功。(畀自己幾多時間喺娛樂圈發展?)應該仲有3、4年咋,我冇話要做到點樣,只要身邊人對我有肯定,都繼續想做。(獎項呢?)有提名先父母一開始冇畀壓力我,又唔使我養家,只要自給自足就得,所以想做番啲成績出嚟。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!