掃呢頁CODE去手機

2020年6月3日 星期三

王敏奕:奶奶出入醫院 王敏奕自爆唔會生BB沖喜 #王敏奕

佢係指奶奶身體健康,唔使沖喜…啩?藝人黎諾懿與王敏奕在將軍澳電視為重頭劇《刑偵日記》拜神。黎諾懿與王敏奕、王浩信及黃智雯有多角戀關係,與王敏奕首次合作 ...




佢係指奶奶身體健康,唔使沖喜…啩?


藝人黎諾懿與王敏奕在將軍澳電視為重頭劇《刑偵日記》拜神。黎諾懿與王敏奕、王浩信及黃智雯有多角戀關係,與王敏奕首次合作的他說:「後生女梗係要照顧多啲,智雯呢啲就唔理佢啦。」王敏奕在劇中飾演法醫人類學家,專業對白多多,她說:「最難係幾十對眼望住你講好長嘅對白,就算背得好熟都會有好大嘅心理壓力,好驚拖累大家。」


王敏奕近期忙拍劇,豈不是沒有時時間探望患病奶奶,她說:「依家情況OK、穩定,最重要屋企人陪伴。(奶奶經常出入醫院?)係呀,因為奶奶需要經常check住。(好擔心?)屋企人唔舒服係需要多啲耐性,盡量帶畀佢正能量。(生BB沖喜?)唔會,唔需要喇。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!