掃呢頁CODE去手機

2020年7月8日 星期三

羅志祥:潛水2個月終現身!羅志祥深夜球場晒「下體」 #羅志祥

原來講緊對腳...台灣舞王羅志祥(小豬)被網愛舊愛周揚青大爆荒淫史,分手後小豬一直潛水,已經有2個月未有露面,不過小豬都好識做,keep住更新社交網同 ...




原來講緊對腳...


台灣舞王羅志祥(小豬)被網愛舊愛周揚青大爆荒淫史,分手後小豬一直潛水,已經有2個月未有露面,不過小豬都好識做,keep住更新社交網同網友互動。繼日前晒出疑似度假相後,尋日終於蒲頭,仲被網友話佢肥咗!


小豬上載咗一張坐喺籃球場嘅相,雖然相中只有雙腳同籃球入鏡,但網友已經睇得出拍攝地點為台北市內湖彩虹河濱公園嘅籃球場,最估唔到眼利網友竟然憑佢左邊一截小腿,睇得出佢肥咗:「哥哥你是胖了嗎」、「腿好黑喔」、「是不是胖了,腿好粗!」,亦有粉絲心痛話:「突然覺得他好落寞...」。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!