掃呢頁CODE去手機

2020年7月8日 星期三

麥明詩:《殺手》疑裝假狗 麥明詩導彈胸教彈琴 #殺手 #麥明詩

麥明詩趁《殺手》在熱播,上載攝該劇時的花絮,網民對麥明詩的導彈胸驚叫。小圖是劇集出街時的身材。無綫劇集《殺手》正在熱播,飾演視障鋼琴老師嘅麥明詩,經常 ...




麥明詩趁《殺手》在熱播,上載攝該劇時的花絮,網民對麥明詩的導彈胸驚叫。小圖是劇集出街時的身材。


無綫劇集《殺手》正在熱播,飾演視障鋼琴老師嘅麥明詩,經常喺劇中晒琴技,擁有八級鋼琴資格嘅佢,趁唔使埋位拍劇時,擔任江美儀嘅臨時鋼琴老師。


今日佢喺社交網上載當時嘅拍攝花絮,見佢教江美儀時循循善誘,唔使一陣江美儀已經成功彈到,非常成功,麥明詩留言:「獎粒星畀我個乖學生,你哋識唔識彈呢首歌?」而江美儀則賣口乖:「多謝老師教導!」


不過唔少網友竟然將重點唔係欣賞江美儀彈成點,而係指麥明詩身材太勁,着小背心都睇到佢波濤洶湧,非常「凸」出,但亦有網友質疑佢「裝假狗」!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!