掃呢頁CODE去手機

2020年7月8日 星期三

陳梅馨:離開無綫24年 陳梅馨享受單身復出唱老歌 #無綫

陳梅馨闊別幕前18年,在朋友圈被邀請出山。闊別幕前18年的藝人陳梅馨晚上為無綫節目《流行經典50年》擔任嘉賓,多年不見,身材及外貌依然咁正,保養得宜, ...




陳梅馨闊別幕前18年,在朋友圈被邀請出山。


闊別幕前18年的藝人陳梅馨晚上為無綫節目《流行經典50年》擔任嘉賓,多年不見,身材及外貌依然咁正,保養得宜,零走樣。


陳梅馨表示離開無綫長達24年,問今次為何出山?她謂在朋友圈被邀請,加上喜歡唱歌,故「膽粗粗」答應:「我為咗上鏡減咗十幾磅,今次係我第一次喺螢光幕前唱歌,所以都有啲緊張。我會唱《風雨同路》,因為首歌較易上口,早三、四個星期已經開始練歌。」


至於可有興趣復出幕前?她坦言:「未有人搵我,如果遇到我駕馭到嘅角色都想試吓。(有冇戲癮?)有時睇電視都會諗,如果呢個角色我會點演呢!」而在淡出娛樂圈期間,她以經營飲食生意:「我開咗間上海菜餐廳,我失敗過好多間,失敗完又開。(疫情對你好大影響?)少少唔係好大,我係平價餐廳。」


另外,談到感情生活,她稱現時時單身,問是否眼角高?她否認:「想結婚嘅階段已經過咗,單身都唔錯。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!