掃呢頁CODE去手機

2020年8月21日 星期五

吳若希:係咁吊人癮!吳若希晒長腿露孕肚 自豪似個波 #吳若希

係咁擠牙膏,幾時擠完?現正懷有第二胎嘅歌手吳若希(Jinny),近日「擠牙膏」式喺社交網大晒大肚寫真相,之前就率先「露肚皮」,又同老公Alex合影,被 ...




係咁擠牙膏,幾時擠完?


現正懷有第二胎嘅歌手吳若希(Jinny),近日「擠牙膏」式喺社交網大晒大肚寫真相,之前就率先「露肚皮」,又同老公Alex合影,被老公從後環抱輕撫孕肚,畫面相當溫馨。


不過就有網友略嫌性感欠奉,未知係咪聽到網友意見,Jinny晒出新一張性感孕照,見佢以內衣上陣外配紅色外套,側身勁晒孕肚及長腿,非常養眼。佢留言表示:「人生最唔怕醜嘅時候,就係懷孕的時候。因為這280天的經歷,是在孕育一個生命。這個過程真的好奇怪,所以就算很肥美,我也很自豪自己像球一樣。」雖然佢話似個波,但係一啲都唔肥囉!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!